RSS

25.03.11

26 Mar

გუშინ ჩემი ჯგუფელმა სისულელე ჩაიდინა (ბოლოს ავხსნი რატომ იყო სისულელე). გაკვეთილზე ხმამაღლა განაცხადა ახალი მაღაზია გაიხსნა ქალაქშიო და CV უნდა მივიტანოო. ჰოდა მე და ჩემს მეორე ჯგუფელს მოგვეწონა იდეა, ჩვენც ამოვაპრინტერეთ ჩვენ-ჩვენი CV და გადავწყვიტეთ ერთად ჩაგვებარებინა. მოკლედ კოლეჯის შემდეგ სამის მაგივრად ორნი მივედით მაღაზიაში(მესამემ ვერ მოახერხა წამოსვლა)CV-ს ჩასაბარებლად. ჩემი CV რომ გადავეცი მაღაზიის მფლობელს რატომღაც რაღაცნაირი თვალით შემომხედა და მე გამეღიმა. მოკლედ, დღეს მაღაზიიდან მე დამირეკეს და ჩემს ორ ჯგუფელს არა. არადა ჩემს CV-ში ისეთი არაფერი ‘წერებულა’ რაც დანარჩენ ორიში არ ეწერა.
მოკლედ ძალიან უხერხულად ვიგრძენი თავი, ჩემს ჯგუფელს გადავურეკე და მითხრა უნდა მიხვიდე ინტერვიუზე აბა რა უნდა ქნაო, თან ხუმრობით მოაყოლა ‘ჩემი სამსახური შენ დამაწერეო ფაქტიურადო’ .. ბოლოს-და-ბოლოს მაგისი იდეა იყო CV-ს ჩაბარება .. :((
ჰოდა, მაგიტომ ჩაიდინა სისულელე, მე რო მითხრა სამსახურის თაობაზე :)))
ჯერ კი არ ვიცი ამიყვანენ თუ არა მაგრამ მაინც რაღაცნაირად გამიტყდა მე რო დამირეკეს და იმას არა.

ჰო, ეხლა კიდევ მეორე ისტორია. პარასკევს დილით, კოლეჯში მივდიოდი ავტობუსით, ერთ გაჩერებაზე ორი სკოლის მოსწავლე ჩავიდა, და იმის მაგივრად რო შუქნიშანთან გადასულიყვნენ, ავტობუსს გადაურბინეს წინ. თურმე უკნიდან მოტოციკლეტი წამოსულა, რო ავტობუსისთვის გაესწრო (გაჩერებული იყო ავტობუსი) და ვერ დაინახა ეს ბავშვები რო გამოიქცნენ გზაზე. მოკლედ ერთმა ბავშვმა კი გადაასწრო, მაგრამ მეორეს დაეჯახა.
ბავშვი ასფალტზე ეგდო გაუნძრევლად, ავტობუსის მძღოლმა სასწრაფოში დარეკა და პოლიციაც ავტომატურად მოვიდა. ყველაფერი ძალიან მობილიზებულად მოხდა, რამდენიმე ადამიანმა მანქანა გააჩერა და ბავშვთან მივიდნენ, მოტოციკლისტი გაგიჟდა კინაღამ, მე კალკალი ამივარდა … მოკლედ მოვიდა პოლიცია, სასწრაფო. ბავშვი მემგონი გადარჩა. მოტოციკლეტისტს რა დაემართა არ ვიცი, მაგრამ ნამდვილად არ ყოფილა მისი ბრალი, ბავშვების დაუდევრობამ გამოიწვია ყველაფერი.
მეგობარი ერკვევა აქაურ კანონებში და მითხრა მაქსიმუმ პატარა შტრაფი აკიდონ, მეტი არაფერიო, თუ რაღათქმაუნდა ნასვამ მდგომარეობაში არ იყო ან თუ ძალიან სწრაფად არ მოძრაობდაო..

 
4 Comments

Posted by on March 26, 2011 in Uncategorized

 

4 responses to “25.03.11

  1. Dissolved Girl

    March 26, 2011 at 8:06 pm

    სამსახური? მაგარია, რა უნდა აკეთო?

     
    • ekuk

      March 27, 2011 at 10:24 pm

      არ ვიცი ჯერ არაფერი. ზარს ველოდები. 😀

       
  2. kakha

    March 29, 2011 at 12:47 pm

    როგორ დამთავრდა ეს ამბავი? დარეკეს? 🙂

     
    • ekuk

      April 3, 2011 at 5:33 pm

      ინტერვიუზე მივედი მარა არ დამირეკეს, იმიტო რო იმათ მთელი კვირით უნდოდათ ვინმე და მე არ მცალია მთელი კვირა.

       

Leave a Reply

 
